من و مَـــرد ِ زندگیـم

من هنوز نبخشیدمش

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ

بیاین ادامه

نزدیک 6 اینطورا بود ک رفتم بیرون هم عکس 3*4 بگیرم و هم از شناسنامه و کارت ملی ک‍‍‍بی انجام دادم و در راه برگشت دو لاک خوشدل هم خریدم...

اومدم خونه دیدم همسر زنگ زده ! لبخندی بر لبهایم نشست (البته خیلی مرموزانه)

محل نزاشتم و بهش زنگ نزدم!

تا الانا ک دیگه دلم طاقت نیورد و از گوشی مامان بهش مسیج زدم ک: زنگ زدی بیرون بودم! (فقط همین ن سلامی ن علیکی)

اونم سریع مسیج زد و گف: من مسیج هم زدم ک بریم بیرون گفتم لابد از قصد ج نمیدی

منم گفتم: نخیر من ازشما مسیجی دریافت نکردم و دیگه هم باشما بیرون نمیام (خیلی بداخلاقانه)

مسیج اومد: ادم اینقد کینه ای و بد نمیشه

و من دیگه ج ندادم!


درسته ازم بابت رفتار زشتش معذرت خواهی کرد و ببخشی گفته! ولی خو من همنو از دلم در نیمده!

باید تنبیه بشه تا دیگه اینجور رفتارارو نداشته باشه با من ! (بله همچین ادم خبیثی هستم من)

  • banoo dey

نظرات  (۴)

  • خانوم خونه
  • سلام عزیزدلم...
    خوبی بانوجون؟فدای بداخلاقیات خانومی . . . اصلا فدای همین خبیث بازیات^_^
    از دستِ تو . . . ببخشش حالا که پشیمون شده گناه داره 
    پاسخ:

    سلام عزیزدلم

    قربونه مهربونیات برم من

    چشم قول میدم ک ببخشمش

  • خانوم خونه
  • قالبت توو عین سادگیش خیلی خوشگله . . . دوسش دارم
    پاسخ:

    مرسی خانوم خونه جونم

    آخی عزیزم اگه واقعا پشیمون شده ببخشش
    سلام بانو جانم.. خوبی عزیزم؟ چیشده مگه ؟ :(
    پاسخ:
    سلام سرور جونم. مرسی عزیزدلم
    بیشتره این حرف و حدیث و ناراحتی هام برا دور بودن از همه...
    سرور جون دعا کن ما سال دیگه بریم سرخونه و زندگیمون! دیگه از این دوری خسته شدم :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی