من و مَـــرد ِ زندگیـم

دنیای بی حوصله من در این روزهــــآ

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

راستش هی رمز و نام کاربریمو میزدم هی میگف اشتباس!
خودم احساس میکردم ک دارم رمز زو اشتبا میزنم!!!

ولی بعدش ک ایمیلم رو وارد کردم فهمیدم  دارم نام کاربریمو اشتبا وارد میکنم:|


اومدم اونجا تا بلکه از دست ِ خراب کاری های این بلگفا راحت بشم:|

اما من اون وبلاگ قبلیمو خیلی بیشتر دوس دارمـــآآآآ


این روزا میگذره برا خودش...

امروز پرپر شدم

ناتوانم و مشغول لاک زدن :)

امروز یکی از دوستام زنگ زد و منو متحول کرد و ی یاوری ک برم دنبال مدرکم!!

منم زنگیدم دانشگا ک ببینم چی لازم دارم برا پروندم

ک فردا قرار شد برم پیش دانشگاهیم و اینکه برم پست بانک ی تاییدنامه تحصیلی بگیرم و امروزم اگه حالم بهتر شد برم کپی از شناسنامه و کارت ملی بگیرم! و 6 قطعه عکس


کم کم دارم ب گوشی نداشتن عادت میکنم ! و ی جورایی خیلی خوبه! راستش دیگه حوصله هیچ کسی رو ندارم حتی محمد! میخوام برا خودم باشم میخوام فقط ب خودم فکر کنم! این روزا حال خوشی ندارم! شبا تا چن قطره اشک نریزم و چن ساعتی تو رختخوابم بیدار نباشم خوابم نمیبره...


از محمد سر ی مسائلی ناراحت شدم! خیلی ناراحت! فرداش زنگ زد و ازم معذرت خواهی کرد! اما معذرت خواهیش برا من هیچ فایده ای نداشت!


  • banoo dey

نظرات  (۵)

  • وبلاگ پرسپولیس انلاین
  • وبلاگ زیبایی داری ممنون
    لطفا به منم سر بزن نظر یادت نره ها
  • خانوم خونه
  • عزیزم انقد ناراحتی نکن  . . .
    باید با سختیا کنار اومد . . . خیلی دلم گرفته بدتر از تو ...
    ولی باید کنار اومد با همه چی
    پاسخ:

    مرسی خانوم جونم چشم سعی میکنم کنار بیام

  • شنل قرمزی
  • سلام بانو جون ... دلم گرفت از پستت :(( اخه چرا ؟؟ باهم صحبت کنین بذارین حل شه و چیزی تو دلت نمونه
    نبینم ناراحت باشیا دیگه چشمای خوشگلتو اشکی نکن اجی خانم :*
    راستی خرید جهیزیه مبارک باشه ^_^
    کی عروسیته؟؟
    پاسخ:

    سلام شنل جونم

    ببخشید ک ناراحتت کردم

    معلوم نیس. شاید یک سال دیگه و شایدم بیشتر

    شماچی؟

    اها اینجا خوندم.. خب ازین حرف و حدیثا بین زن و شوهرا که زیاده اما امیدوارم دلت صاف بشه باهاش..
    سلام 

    برای پنج شنبه ختم زیارت عاشورا گذاشتیم خوشحال میشیم شما هم شرکت کنید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی